tisdag 28 februari 2012

2012-02-28

Nu har jag just kommit hem från skolan, hade föreläsning mellan 10 och 12 om utvecklingspsykologi. Ett riktigt roligt ämne! Efter föreläsningen tog jag en kortis på stan tillsammans med Becca och Daniela, hade dock inget shoppingsug (har nog aldrig hänt) utan ville bara ut i naturen och njuta av solen! Och när jag hoppar av bussen hemma o ska gå in o byta om så möter jag Fredrik som ska ut med hunden och det passade ju perfekt att få lite sällskap!

Nu sitter jag här med en tallrik carbonara alá Fia o laddar inför kvällens träning. Ikväll ska jag nog försöka mig på att börja träna lite rutan o fjärren för att få lite variation i momenten. Till ettan så kan vi ju alla förutom ställande o läggande och de tragglar vi ju JÄMT! så för att han (läs: jag) inte ska tröttna så behöver vi nog lite variation på vad vi ska träna in. :) Framförgåendet borde jag ju oxå träna på... Ujuj vad man kommer på en massa saker o nöta!

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar